نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3707
-
الف
+

روایت «فخرالدین صدیق شریف» از لغو سریال قاجاری تا ایام کرونایی

«فخرالدین صدیق شریف» بازیگر کهنه کار ایرانی از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی‌فیلم2، «فخرالدین صدیق شریف» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال «تبریز در مه» می باشند، در خصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

«فخرالدین صدیق شریف» گفت: هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر پروژه ها منتفی و معوق شده و من هم مانند بیشتر مردم در خانه مانده ام.

وی درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری افزود: پیش از شیوع بیماری مصروف بازی در سریال «گیل دخت» به کارگردانی «مجید اسماعیلی» بودم که بعد از شیوع کرونا ثبت و تصویر برداری سریال فعلاً متوقف شده است.

این بازیگر کهنه کار درباره زمان شروع فلمبرداری سریال «گیل دخت» اظهار داشت: همه ما منتظر پایان بیماری کرونا هستیم و طبیعتا فلمبرداری بعد از قطعی شدن شرایط عادی آغاز می شود.

بازیگر سریال «گیل دخت» درباره موضوع این اثر توضیح داد و گفت: این سریال به دوره قاجار بازمی گردد و اثری تاریخی اجتماعی محسوب می شود. در داستان گیل دخت ما شاهد بروز وقایعی در آن دوره تاریخی هستیم که به نظر فلمنامه و قصه جذابی دارد.

وی به میزان گفت: اغلب خانواده‌ها به دلیل بیماری کرونا در خانه مانده اند، من تصور می کنم بهترین زمان برای مطالعه کتاب، کنار خانواده ماندن و فلم دیدن برای ما به وجود آمده است که خود من از تمامی این زمان موارد نهایت بهره را می برم.

صدیق شریف رعایت اصول صحی را مسئولیتی بزرگ و اجتماعی خواند و خاطرنشان کرد: در این زمینه فقط مسئله جان من مطرح نیست، ممکن است من در جامعه حاضر شده و ناقل یک بیماری باشم، وقتی بدون اطلاع با افراد دیگر برخورد کنم احتمال دارد فردی دیگر را ناخواسته بیمار کنم، پس این وظیفه بر عهده یک یک ما نهاده شده که بیشترین مراقبت را از خود و اطرافیانمان به عمل آوریم.

سریال های «ملکوت» ، «در چشم باد» ، «ولایت عشق» ، «مریم مقدس» ، «پهلوانان نمی میرند» و فلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله» و «اخراجی ها» پیش تر با هنرنمایی صدیق شریف از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

سریال «تبریز در مه» با بازی «فخرالدین صدیق شریف» هر شب ساعت 21 به وقت کابل و تهران و 21:30  به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر